Veelgestelde vragen
Hoe gaan jullie om met de situatie omtrent het Corona-virus? Kan ik gewoon een bestelling plaatsen?
Je kan gewoon bij ons blijven bestellen zoals je normaal gesproken ook zou doen! De richtlijnen van de Rijksoverheid en het RIVM worden binnen Dila Wear allemaal nageleefd.
Op dit moment heeft PostNL het drukker dan normaal en is het mogelijk dat je pakketje vertraging oploopt. Nadat je je bestelling hebt geplaatst, ontvang je een track & trace code waarmee je de status van je pakket kunt volgen. De bezorging werkt ook iets anders dan normaal: je hoeft niet te tekenen voor ontvangst en we houden minimaal anderhalve meter afstand bij het overdragen van de goederen.
Wat is jullie levertijd?
Elke artikel die wij aanbieden proberen wij binnen 3-5 werkdagen bij je thuis te krijgen.
Sommige artikelen hebben een iets langere levertijd vanwege een te kort in ons magazijn of om een ander reden. Dit word ook bij het artikel vermeld.
Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?
Nadat je een bestelling hebt gedaan bij ons, ontvang je per mail gelijk een bevestiging van ons.
Als je meerdere artikelen hebt besteld, dan wordt jouw artikel verstuurd zodra alle artikelen beschikbaar zijn.
Wanneer de bestelling is verzonden ontvang je ook een mail met het trackingnummer zodat je het pakket kan volgen. Ook kun je jouw pakket volgen via Mijn account.
Is de genoemde levertijd verstreken en heb je nog geen verzendbevestiging van ons ontvangen? Neem dan even contact met ons op.
Ik heb betaald, maar geen orderbevestiging gekregen. Wat moet ik doen?
Het kan enkele minuten duren voordat je de bevestiging ontvangt. Nog niets ontvangen? Het kan zijn dat je bevestiging in de spam map van je e-mailaccount terecht is gekomen.
Heb je een account? dan kun je je orderbevestiging ook terugvinden in ‘Mijn account’ op onze website en klik vervolgens op het ordernummer in ‘Mijn bestellingen’.
Is het mogelijk mijn bestelling later te laten leveren?
Je hebt het product gevonden waar je lang naar opzoek bent geweest, of wil je het al bestellen voordat het niet meer beschikbaar is omdat je misschien op vakantie gaat? Wij helpen je graag een handje, wij slaan jouw artikelen gratis voor je op totdat je ze wilt ontvangen.
Als je dit graag wilt, schrijf dan een korte mail naar onze klantenservice. Wel ontvangen we graag een indicatie van de gewenste leverdatum.
Wat betekent ‘gemiddelde levertijd’?
Soms kunnen wij niet binnen 3-5 werkdagen het artikel leveren. Daarom geven we een gemiddelde levertijd aan.
Als je toch nog met twijfels zit kan je altijd ons bellen of mailen neem daarom contact op met onze klantenservice voordat je je bestelling plaatst. Wij vragen dan de levertijd voor je op.
Wij leveren elk product snel af zoals je dat van ons gewend bent.
Het kan toch voorkomen dat je bestelling wat later komt dan je van ons gewend bent, dit komt echter doordat het postbedrijf (PostNL) te kampen heeft met het inplannen en leveren. (door Corona)
Kan ik mijn adresgegevens wijzigen voor levering?
De adresgegevens kan gewijzigd worden voor een bestelling die nog niet is bezorgd. Wijzigen kan nog enkele uren voor de geplande levertijd.
Welke betaalmethoden accepteert Dila Wear?
Wij maken het jou graag zo gemakkelijk mogelijk om een bestelling bij ons te voltooien. Om te betalen op Dila Wear kun je gebruik maken van:
⦁ IDeal
⦁ Afterpay
⦁ Klarna
⦁ Spraypay
⦁ Paypal
⦁ In3
⦁ Via Bancontact (voor België)
⦁ Creditcard, (Visa, American Express of Mastercard)
Mijn bestelling is beschadigd of defect geleverd. Hoe nu?
Een beschadigd of defect artikel ontvangen? Dat is uiteraard niet de bedoeling. Hieronder worden alle vervolgacties beschreven.
In geval van een defect of beschadigd artikel, vragen wij om ons zo snel mogelijk hiervan op de hoogte te brengen. Dit kan per mail naar info@dilawear.nl, met vermelding van je bestel-of pakbonnummer.
Kan ik het artikel ergens bekijken?
Op dit moment is dat nog niet mogelijk. Wij werken vanuit ons magazijn en streven ernaar in de toekomst je deze mogelijkheid te bieden.
Ik woon in het buitenland (niet in Nederland of België) maar ik wil wel iets bestellen. Kan dat?
Ja dat kan, woon je in het Duitse grensgebied of elders binnen Europa? Dan is levering vaak wel mogelijk. In dit geval kan je het best even contact opnemen met de klantenservice zodat wij je exacte bedrag kunnen offeren dit i.v.m de transport kosten.
Hebben jullie kortingscodes?
Ja dat hebben we. Houd daarom altijd onze site in de gaten of schrijf je in op onze nieuwsbrief en blijf altijd op de hoogte.